zondag 27 mei 2012

'Blue period'

Deze week heb ik even pauze van mijn lijstje. Ik had er even geen zin meer in. De bol blauwe sokkenwol lonkte en ik kwam de laatste tijd overal hetzelfde teckelpatroon tegen. Normaal houd ik er niet zo van om een patroon te maken waar blogland al mee overspoeld wordt. Dit teckeltje vond ik echter zo leuk, hij deed me denken aan het leuke teckeltje dat hier dagelijks heel parmantig voorbij loopt met zijn bazinnetje. Dat is zo'n beestje dat al grappig is, zonder datie iets hoeft te doen.
Dus ik ging overstag!
Hier is ook de link naar het patroon: teckel







Afgelopen zomer hebben we een nieuwe tuinset gekocht en van het hout van de oude tafel heeft mijn vader een wandrek gemaakt. Dat hebben we in de logeerkamer opgehangen.



't is niet zo heel makkelijk op de foto te krijgen, maar zo krijg je een idee... (Als we logees hebben gaan uiteraard de kattenspullen naar zolder)
Ik vind dat het nog wel wat leuker aangekleed kan worden, dus ben ik aan de gang gegaan met een happy flower decoration van Attic 24. In koele blauwtinten.


Hij ligt nu op de strijkplank vastgespeld, ingesmeerd met houtlijm. Even geduld nog...


Wat is er nog meer leuk in het blauw....


Fijne Pinksterdagen!


Ilse


2 opmerkingen:

  1. Die teckel is echt een droppie!! Als je van je lijstje stapt komen soms de mooiste dingen uit je handen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, dat is wel waar ja; en het is meteen ook een mooi excuus ;)
      die ga ik vaker gebruiken....

      groetjes Ilse

      Verwijderen