vrijdag 27 juli 2012

Tempo

Karel is beduidend sneller te breien dan Jacobus! Ok, ik heb wel heel veel gebreid gisteren en vandaag, maar dan nog! Moet je zien hoe ver ik al ben! Nog een been, staart, de oren en dan kan ik hem vullen en zijn gezichtje doen. En dan nog de broek. In grijs denk ik... of bruin misschien...
Er zit nog wel even werk in, maar toch! Hij wordt iets kleiner en heeft ook wat minder kont, dus hier brei je een stuk sneller doorheen.:)


Dadelijk moet ik werken, dus hij zal nog even moeten wachten. Dit is ook weer een leuk patroon om te breien; je ziet hem zo goed groeien onder je handen, omdat je alles aan 1 stuk breit. En de afwerking (vooral de saaiere dingen van de afwerking) is maar minimaal! Nauwelijks mazen, nauwelijks meer afhechten, geen gepruts met proberen armen en benen gelijk te krijgen; dat is allemaal al automatisch bij het breien ingebakken. Heerlijk!

Saartje voelt zich al aardig thuis en heeft een prominent plekje ingenomen: op de salontafel. Zo kan ze goed bekijken wie er nu weer van mijn breipennen af komt rollen!



even naar buiten gluren...


ok, nog 1 foto...

Dan nu: werk aan de winkel (terwijl de rest van Nederland vakantie heeft.... gelukkig zijn in september de rollen omgedraaid;) )
Geniet van het weer en fijne vakantie voor de gelukkigen die straks vertrekken!

grtz,

Ilse


Geen opmerkingen:

Een reactie posten