dinsdag 7 augustus 2012

De nieuwe kleren van het konijn

Zoals beloofd heb ik Karel op de foto gezet -met broek! 


Het donkergrijze haalt de kleuren weer op; het lichtblauw was op zichzelf nogal vaal. Maar met wat power van de heldere oogjes en een donkere broek wordt het veel frisser, vind ik. Karel lijkt er ook meteen wat groter door... het is ook wel een grote broek!
Er is keurig ruimte voor zijn staartje en de broek sluit met een stoere metalen knoop. (ik heb er zelfs een lusje bij gemaakt zodat de knoop ook los kan. Mocht ik hem nog een andere broek willen maken)


Ik heb ook het clowntje erbij gepakt, daar heb ik het in een vorige post over gehad. Ik was helemaal vergeten dat zijn oogjes ook kapot gemaakt zijn, 't arme ding is wel door de mangel geweest! 



Het is zo wel een lief stel :) 
Eindelijk gezelschap voor het clowntje, dit is toch een stukje gezelliger dan in het kastje tussen alle oude klosjes en andere naaispullen van vroeger. 

Vanmiddag ging ik ramen lappen; tot groot genoegen van Zelda.


Hier stond ze nog van buiten mee te poetsen; iets later stond ze binnen aan mijn spons te trekken. Als het aan haar ligt, zou ik véél vaker ramen lappen!


grtz,

Ilse


3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig broekje is dat geworden en het staat zooooo leuk. Gezellig stel zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mm mocht Zelda zich vervelen, de ramen kunnen hier gelapt worden .......
    Wat kunnen ze toch gekke buien hebben die lieverds.

    En het konijn is een lieverd met zijn stoere broek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk al je werkjes maar die kat is het helemaal hihi

    BeantwoordenVerwijderen