dinsdag 27 november 2012

Muts, deel 2

De truc was heel simpel; aanmelden bij Google+ en nu kan ik weer foto's uploaden. Wat g+ nou inhoudt weet ik nog niet, ik krijg een beetje de indruk dat het facebook-achtig is. Misschien dat ik dat nog eens ga uitvogelen, misschien ook niet.
Maar bij deze dus alsnog de foto's van het mutsje:



Her en der viel het inbrei-patroon een beetje weg, was het contrast niet groot genoeg. Verder vind ik het wel schattig geworden, maar ja, te klein. Ik heb het even nagemeten en met wat uitrekken komtie op een omtrek van 30 cm. De hoofdomtrek van een pasgeborene is zo'n 38 cm. (staat op de site )



Dex wist ook niet zo heel best wat hij er mee moest...
Ik heb nog een poging gedaan om opnieuw een mutsje op te zetten, maar iets groter, alleen toen werd het wat overdreven groot. Dat heb ik maar uitgehaald. 
Voor nu heb ik de mutsjes even aan de kant gelegd, want er moet nog één en ander gebeuren. Ik ben druk bezig met de kerstswap, die wil ik morgen op de bus kunnen doen. Die is nog niet helemaal af, maar ik ben een eind op weg. (het is erg leuk om te doen, maar wat is het lastig om te kiezen wat je voor iemand gaat maken!)
Verder is er dan nog Sinterklaas.... Donderdag moet alles af zijn, want de dagen daarna hebben we geen tijd/ gelegenheid om daar verder aan te werken. Ik ben nog niet helemaal klaar met de kadootjes en we hebben nog geeneen gedicht of surprise af. Ik voorzie stress! 
Het gaat ook eigenlijk ieder jaar hetzelfde...:)

grtz, 

Ilse


1 opmerking:

  1. Zonde dat dat mooie mutsje zo te klein is, want ik vind het erg leuk.
    Volgens mij is Sint de enige zonder stress rond deze tijd XD

    BeantwoordenVerwijderen