woensdag 21 november 2012

Muts

hmmm... Ik kan geen foto's meer uploaden; ik zit op mijn limiet! Daar moet ik nog even op studeren, hoe ik dat weer in orde krijg. Ik had laatst een mutsje gebreid, voor het goede doel, voor Save the children.
Het mutsje is heel schattig geworden, maar een stukje te klein (oeps, ben niet gewend stekenverhouding te controleren). Dus nou kan ik hem niet opsturen en ook niet laten zien!

Schiet aan alle kanten niet erg op....

Volgende keer beter dan maar, intussen ga ik wel weer verder aan mijn sneeuwvlokken... (er liggen nog 14 kristallen klaar...)

grtz,

2 opmerkingen:

  1. Wat is de omtrek van het mutsje? Wat is een goede maat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. http://frullemieke.blogspot.nl/2012/11/help-ik-kan-geen-fotos-meer-uploaden.html

    is vandaag ook goedgekomen , lees daar de tip van tante jannie

    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen