vrijdag 19 februari 2016

Mapje

Nu er steeds weer nieuwere en fijnere haaknaalden gemaakt worden, groeit mijn verzameling nogal. Ik deed ze eerst in een klein make-up beursje, maar dat raakt nu zo vol! Bovendien is het een gekocht tasje, niks zelfgemaakts aan. Eigenlijk kan dat niet, vond ik al een hele tijd.
Toen ik wat vrije dagen had, ben ik weer eens fijn achter de naaimachine gekropen. Het idee had ik in mijn hoofd al uitgewerkt en in een paar uurtjes was mijn mapje klaar.



Niet heel ingewikkeld, maar wel heel doeltreffend. De kleurtjes zijn wel wat zoet, maar die had ik toevallig voor het grijpen liggen. Het was die dag erg druilerig, dus fleurig was welkom.







En omdat het een mapje is voor haaknaalden, heb ik hem versierd met een leuke doily. Die dient ook meteen als sluiting. Ik heb er het patroon 'shaded pinks' voor gebruikt.





Nu heb ik al mijn favoriete haaknaalden bij elkaar! En ik heb nog ruimte om er wat bij te kopen :).


groetjes, 

Ilse

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi en handig haaknaalden-etui !
    Zou ik ook eens moeten maken.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief mapje, mooi gemaakt, zeker met dat gehaakte deel erop! Wel heel slim dat je ook ruimte hebt gereserveerd voor nog nieuwe naalden ;-) Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen